sábado, 11 de abril de 2009

Cousas del ferroltierra

Como todos vos saberedes na Galiza septentrional existe unha lingua mundialmente coñecida como o coruño, lingua hiperculta que parlan tódolos seguidores de lord vazquez I, "el Paquito"; pois como toda lingua que se precie esta ten un dialecto que a encumbra como adaliz da cultura. Tratase do "ferrolino" lengua del ferroltierra.
Para que non andedes polo mundo sen coñecer linguas e non vos perdades nas vosas viaxes as terras do caudillo unha pequenas indicacions toponimicas da zona:
O Ferrol= el Ferrol
Laraxe= Larage
Cedeira= Cedera
As pontes= Las Puentes
Ortigueira= Ortiguera
Con estas breves indicacions xa estades capacitados para viaxar polas terras do norte e podervos comunicar cos indixenas correctamente.

3 comentarios:

  1. meu deus, estou que non caibo en min mesma do gozo! non pode ser que o mestre decida entrar neste noso mundo dos blogueiros! que sorpresa! de veras, é xenial...pois nada, xa verás que é unha forma moi entretida de espresarse...xa me podes visitar, eu engádote a os meus favoritos!
    un bico

    ResponderEliminar
  2. Alegrome de que goces tanto coas miñas iniciativasjejeje.Tamen eu te engado aos meus favoritos.
    bicos

    ResponderEliminar
  3. Estimadísimo Obimarckenobi, se dice «koruño» con «k».

    ResponderEliminar